Ogłoszenie archiwalne
Asystent ds. kadr i płac
Białystok, podlaskie, Polska
data dodania: 2020-06-05 12:10
oferta: Oferuję pracę - jestem pracodawcą
ogłoszeniodawca: Firma / Agencja pośrednictwa
Rodzaj pracy : stała | Forma zatrudnienia: Do uzgodnienia | |
Wymiar zatrudnienia: pełny etat | ||
Wysokość wynagrodzenia: Do uzgodnienia |
W związku z dynamicznym rozwojem firmy szukamy osoby na stanowisko: Asystent ds. kadr i płac
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie akt oraz dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy
- Rozliczanie czasu pracy pracowników, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac oraz rozliczanie umów cywilno– prawnych
- Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym
- Weryfikacja kompletności i prawidłowości naliczenia zmiennych elementów wynagrodzenia (premie, ekwiwalenty, nagrody, godziny nadliczbowe i inne)
- Sporządzanie zgłoszeń i deklaracji do ZUS, US, GUS, PFRON,
- Współpraca z ZUS, GUS, US oraz innymi instytucjami
- Przygotowanie raportów oraz analiz z zakresu kadr i płac oraz kosztów pracy
- Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów oraz zaświadczeń dla pracowników
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość pakietu MS Office
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, skrupulatność
- Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku
Oferujemy:
- Pracę w biurze od poniedziałku do piątku w stałych godzinach,
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
- Stabilne zatrudnienie (nawet w obecnej sytuacji)
CV z dopiskiem : "Asystent ds. kadr i płac" wraz z klauzulą proszę wysyłać na adres:
hr@prosolvers.pl
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie akt oraz dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy
- Rozliczanie czasu pracy pracowników, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac oraz rozliczanie umów cywilno– prawnych
- Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym
- Weryfikacja kompletności i prawidłowości naliczenia zmiennych elementów wynagrodzenia (premie, ekwiwalenty, nagrody, godziny nadliczbowe i inne)
- Sporządzanie zgłoszeń i deklaracji do ZUS, US, GUS, PFRON,
- Współpraca z ZUS, GUS, US oraz innymi instytucjami
- Przygotowanie raportów oraz analiz z zakresu kadr i płac oraz kosztów pracy
- Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów oraz zaświadczeń dla pracowników
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość pakietu MS Office
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, skrupulatność
- Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku
Oferujemy:
- Pracę w biurze od poniedziałku do piątku w stałych godzinach,
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
- Stabilne zatrudnienie (nawet w obecnej sytuacji)
CV z dopiskiem : "Asystent ds. kadr i płac" wraz z klauzulą proszę wysyłać na adres:
hr@prosolvers.pl
Informacje o ogłaszającym
Obserwuj ogłoszenie
Wyślij znajomemu
Zgłoś naruszenie
Drukuj to ogłoszenie
1042 wyświetleń
numer ogłoszenia: 1624362