Strona główna>
Praca>Sprzedaż, handel>szukam pracownika>Asystent ds. Obsługi Klienta [rekrutacja prowadzona telefonicznie/online]
Ogłoszenie archiwalne
Asystent ds. Obsługi Klienta [rekrutacja prowadzona telefonicznie/online]
Białystok, podlaskie, Polska
data dodania: 2020-05-08 11:07
oferta: Oferuję pracę - jestem pracodawcą
ogłoszeniodawca: Firma / Agencja pośrednictwa
Rodzaj pracy : stała | Forma zatrudnienia: Umowa o pracę | |
Wymiar zatrudnienia: pełny etat | ||
Wysokość wynagrodzenia: Do uzgodnienia |
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiadać będzie za:
- Wsparcie handlowców w realizacji celów sprzedażowych
- Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami w powierzonym zakresie
- Przygotowywanie ofert handlowych
- Pozyskiwanie klientów drogą telefonicznego kontaktu
- Koordynowanie korespondencji handlowej, dokonywanie ustaleń z klientami na rynku polskim w zakresie realizacji zamówień
- Koordynowanie procesu realizacji zamówienia
- Dbanie o poprawny przepływ informacji pomiędzy działem sprzedaży, a innymi działami firmy
- Wsparcie działu w pracach administracyjnych, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów
- Obsługa systemu w zakresie wprowadzania zamówień
Od kandydatów oczekujemy:
- Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych - otwartość na kontakt z klientem
- Bardzo dobrej obsługi pakietu MS Office
- Samodyscypliny i sprawnej organizacji pracy
- Chęci rozwoju swojego potencjału
- Minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku
- Dobrej organizacji pracy własnej
- Odporności na stres
Dlaczego warto:
- Umowa o pracę
- Pakiet niezbędnych narzędzi (komputer, telefon)
- Najnowocześniejsze rozwiązania do pracy grupowej oraz zdalnej
- Dofinansowanie do karty sportowej i możliwość korzystania z atrakcyjnych pakietów ubezpieczeniowych (NNW i pakiet medyczny)
- Zdobycie doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu
Czekamy właśnie na Ciebie. Aplikuj już dziś.
- Wsparcie handlowców w realizacji celów sprzedażowych
- Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami w powierzonym zakresie
- Przygotowywanie ofert handlowych
- Pozyskiwanie klientów drogą telefonicznego kontaktu
- Koordynowanie korespondencji handlowej, dokonywanie ustaleń z klientami na rynku polskim w zakresie realizacji zamówień
- Koordynowanie procesu realizacji zamówienia
- Dbanie o poprawny przepływ informacji pomiędzy działem sprzedaży, a innymi działami firmy
- Wsparcie działu w pracach administracyjnych, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów
- Obsługa systemu w zakresie wprowadzania zamówień
Od kandydatów oczekujemy:
- Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych - otwartość na kontakt z klientem
- Bardzo dobrej obsługi pakietu MS Office
- Samodyscypliny i sprawnej organizacji pracy
- Chęci rozwoju swojego potencjału
- Minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku
- Dobrej organizacji pracy własnej
- Odporności na stres
Dlaczego warto:
- Umowa o pracę
- Pakiet niezbędnych narzędzi (komputer, telefon)
- Najnowocześniejsze rozwiązania do pracy grupowej oraz zdalnej
- Dofinansowanie do karty sportowej i możliwość korzystania z atrakcyjnych pakietów ubezpieczeniowych (NNW i pakiet medyczny)
- Zdobycie doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu
Czekamy właśnie na Ciebie. Aplikuj już dziś.
Podobne ogłoszenia:
Jak wyróżnić ogłoszenie?
-
podbij
Obsługa klienta
dodano 14 dni 22 godz. temuObsługa klienta Twój zakres obowiązków:- kompleksowa obsługa klienta – za pośrednictwem telefonu, on…4 500,00 zł -
podbij
Doradca Klienta w salonie Sprzętu AGD i Mebli Kuchennych
dodano 22 dni 20 godz. temuFirma Premium Kitchen poszukuje do pracy na stanowisko Specjalista ds. sprzedaży w salonie sprzętu A…5 000,00 zł -
podbij
DORADCA KLIENTA, SPRZEDAŻ AGD, WSPÓŁPRACA Z ARCHITEKTAMI, SPRZEDAŻ INTERNETOWA
dodano 25 dni 19 godz. temuPrężnie działająca firma Premium Kitchen w branży dystrybucji sprzętu AGD i produkcji mebli, zatrudn…5 000,00 zł
zobacz zdjęcia
Informacje o ogłaszającym
Obserwuj ogłoszenie
Wyślij znajomemu
Zgłoś naruszenie
Drukuj to ogłoszenie
799 wyświetleń
numer ogłoszenia: 1619710