Strona główna>
Praca>Sprzedaż, handel>szukam pracownika>Awa Białystok poszukuje Pracownika Biura Realizacji Zamówień
Ogłoszenie archiwalne
Awa Białystok poszukuje Pracownika Biura Realizacji Zamówień
Białystok, podlaskie, Polska
data dodania: 2020-02-26 13:38
oferta: Oferuję pracę - jestem pracodawcą
ogłoszeniodawca: Firma / Agencja pośrednictwa
Rodzaj pracy : stała | Forma zatrudnienia: Umowa o pracę | |
Wymiar zatrudnienia: pełny etat | ||
Wysokość wynagrodzenia: Do uzgodnienia |
Kim jesteśmy?
Firma Awa sprzedaje sprzęt RTV i AGD klientom hurtowym. Działamy na rynku już 28 lat. Najważniejsza jest dla nas najwyższa jakość obsługi klienta. Właśnie dlatego do wszystkich zadań podchodzimy z dużą starannością i nasze obowiązki wykonujemy bardzo rzetelnie. Szukamy ludzi podobnych do nas – przedsiębiorczych i ceniących oraz dbających o dobrą atmosferę w pracy.
Kogo poszukujemy i dlaczego?
Poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu i zostanie pracownikiem Biura Realizacji Zamówień Platformy B2B. Taka osoba miałaby za zadanie realizować zamówienia Klientów hurtowych na platformie B2B (wystawianie faktur, przyjmowanie zamówień telefonicznych) oraz aktywna sprzedaż telefoniczna.Naszymi Klientami są głównie średniej wielkości sklepy wielobranżowe .,elektroniczne, markety, a także hurtownie.
Co należałoby do zakresu Twoich obowiązków?
Dokładna lista obowiązków wygląda następująco:
1. realizacja zamówień i wystawianie faktur z platformy B2B.
2. obsługa telefoniczna Klientów, którzy chcieliby zmienić parametry zamówienia (zmienić ilość albo rodzaj zamawianych produktów)
3. administracja platformy B2B4. aktywna telefoniczna sprzedaż
Co musisz umieć?
Żeby ubiegać się o oferowaną pracę musisz potrafić obsługiwać pakiet Microsoft Office w stopniu średnio-zaawansowanym oraz znać obsługę komputera w środowisku Microsoft Windows. Niewątpliwym atutem znajomość jakiegokolwiek programu magazynowo-księgowego (wystarczy poziom podstawowy; w naszej firmie korzystamy z oprogramowania Wf-Mag).
Tak jak zostało opisane to wcześniej, jesteśmy firmą, której zależy na oferowaniu usług najwyższej jakości dlatego szukamy osób odpowiedzialnych, którym podobnie jak nam zależy na wykonywaniu swoich obowiązków jak najlepiej. Oferowane stanowisko będzie wymagało dobrego zorganizowania, ponieważ praca będzie składała się raczej z wielu mniejszych obowiązków niż z jednej rzeczy wykonywanej cały dzień. Jesteśmy średniej wielkości firmą, szukamy więc i jednocześnie bardzo cenimy osoby zaangażowane, pracowite oraz przedsiębiorcze.
Co oferujemy i jak wygląda praca w naszej firmie?
Przede wszystkim szukamy osoby na pełen etat (40 godzin tygodniowo). Praca będzie odbywała się od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30 w siedzibie naszej firmy (ul. Gwiazdkowa 8, Białystok). Osoby pracujące u nas mogą być pewne, że zdobędą sporo nowego doświadczenia.
Możesz też od razu wysłać CV z klauzulą zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji na adres mailowy: rekrutacja@awa.bialystok.pl
Firma Awa sprzedaje sprzęt RTV i AGD klientom hurtowym. Działamy na rynku już 28 lat. Najważniejsza jest dla nas najwyższa jakość obsługi klienta. Właśnie dlatego do wszystkich zadań podchodzimy z dużą starannością i nasze obowiązki wykonujemy bardzo rzetelnie. Szukamy ludzi podobnych do nas – przedsiębiorczych i ceniących oraz dbających o dobrą atmosferę w pracy.
Kogo poszukujemy i dlaczego?
Poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu i zostanie pracownikiem Biura Realizacji Zamówień Platformy B2B. Taka osoba miałaby za zadanie realizować zamówienia Klientów hurtowych na platformie B2B (wystawianie faktur, przyjmowanie zamówień telefonicznych) oraz aktywna sprzedaż telefoniczna.Naszymi Klientami są głównie średniej wielkości sklepy wielobranżowe .,elektroniczne, markety, a także hurtownie.
Co należałoby do zakresu Twoich obowiązków?
Dokładna lista obowiązków wygląda następująco:
1. realizacja zamówień i wystawianie faktur z platformy B2B.
2. obsługa telefoniczna Klientów, którzy chcieliby zmienić parametry zamówienia (zmienić ilość albo rodzaj zamawianych produktów)
3. administracja platformy B2B4. aktywna telefoniczna sprzedaż
Co musisz umieć?
Żeby ubiegać się o oferowaną pracę musisz potrafić obsługiwać pakiet Microsoft Office w stopniu średnio-zaawansowanym oraz znać obsługę komputera w środowisku Microsoft Windows. Niewątpliwym atutem znajomość jakiegokolwiek programu magazynowo-księgowego (wystarczy poziom podstawowy; w naszej firmie korzystamy z oprogramowania Wf-Mag).
Tak jak zostało opisane to wcześniej, jesteśmy firmą, której zależy na oferowaniu usług najwyższej jakości dlatego szukamy osób odpowiedzialnych, którym podobnie jak nam zależy na wykonywaniu swoich obowiązków jak najlepiej. Oferowane stanowisko będzie wymagało dobrego zorganizowania, ponieważ praca będzie składała się raczej z wielu mniejszych obowiązków niż z jednej rzeczy wykonywanej cały dzień. Jesteśmy średniej wielkości firmą, szukamy więc i jednocześnie bardzo cenimy osoby zaangażowane, pracowite oraz przedsiębiorcze.
Co oferujemy i jak wygląda praca w naszej firmie?
Przede wszystkim szukamy osoby na pełen etat (40 godzin tygodniowo). Praca będzie odbywała się od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30 w siedzibie naszej firmy (ul. Gwiazdkowa 8, Białystok). Osoby pracujące u nas mogą być pewne, że zdobędą sporo nowego doświadczenia.
Możesz też od razu wysłać CV z klauzulą zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji na adres mailowy: rekrutacja@awa.bialystok.pl
zobacz zdjęcia
Informacje o ogłaszającym
Obserwuj ogłoszenie
Wyślij znajomemu
Zgłoś naruszenie
Drukuj to ogłoszenie
1204 wyświetleń
numer ogłoszenia: 1609481