Strona główna>
Praca>Biuro, administracja>szukam pracownika>Export Assistant ze znajomością języków obcych
Ogłoszenie archiwalne
Export Assistant ze znajomością języków obcych
Białystok, podlaskie, Polska
data dodania: 2020-10-12 14:10
oferta: Oferuję pracę - jestem pracodawcą
ogłoszeniodawca: Osoba prywatna
Rodzaj pracy : stała | Forma zatrudnienia: Umowa o pracę | |
Wymiar zatrudnienia: pełny etat | ||
Wysokość wynagrodzenia: Do uzgodnienia |
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiadać będzie za:
- Wsparcie handlowców w realizacji celów sprzedażowych
- Przygotowywanie ofert handlowych
- Przygotowywanie dokumentacji eksportowej
- Koordynowanie korespondencji handlowej,
- Dokonywanie ustaleń z klientami w zakresie realizacji zamówień
- Dbanie o poprawny przepływ informacji pomiędzy działem eksportu, a innymi działami w firmie
- Przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów
Od kandydatów oczekujemy:
- Znajomości języka angielskiego - wymóg konieczny
- Mile widziana znajomość języka hiszpańskiego, francuskiego, rosyjskiego lub innego języka obcego
- Znajomości programów Outlook, Excel, Word
- Zaangażowania, dobrej organizacji pracy własnej, samodzielności i samodyscypliny
- Wielozadaniowości
- Minimum rocznego doświadczenia w handlu lub administracji
Oferujemy:
- Umowę o pracę lub inną preferowaną formę współpracy
- Możliwość rozwoju ścieżki zawodowej
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, będącej liderem w branży FMCG
- Rozwój kompetencji (możliwość dofinansowania szkoleń i studiów podyplomowych, wymiana wiedzy)
- Najnowocześniejsze rozwiązania do pracy grupowej oraz zdalnej
- Dofinansowanie do karty sportowej i możliwość korzystania z atrakcyjnych pakietów ubezpieczeniowych (NNW i pakiet medyczny)
- Dostęp do dobrze zaopatrzonej biblioteki firmowej
Aplikuj pod adresem:https://tiny.pl/7l35d
- Wsparcie handlowców w realizacji celów sprzedażowych
- Przygotowywanie ofert handlowych
- Przygotowywanie dokumentacji eksportowej
- Koordynowanie korespondencji handlowej,
- Dokonywanie ustaleń z klientami w zakresie realizacji zamówień
- Dbanie o poprawny przepływ informacji pomiędzy działem eksportu, a innymi działami w firmie
- Przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów
Od kandydatów oczekujemy:
- Znajomości języka angielskiego - wymóg konieczny
- Mile widziana znajomość języka hiszpańskiego, francuskiego, rosyjskiego lub innego języka obcego
- Znajomości programów Outlook, Excel, Word
- Zaangażowania, dobrej organizacji pracy własnej, samodzielności i samodyscypliny
- Wielozadaniowości
- Minimum rocznego doświadczenia w handlu lub administracji
Oferujemy:
- Umowę o pracę lub inną preferowaną formę współpracy
- Możliwość rozwoju ścieżki zawodowej
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, będącej liderem w branży FMCG
- Rozwój kompetencji (możliwość dofinansowania szkoleń i studiów podyplomowych, wymiana wiedzy)
- Najnowocześniejsze rozwiązania do pracy grupowej oraz zdalnej
- Dofinansowanie do karty sportowej i możliwość korzystania z atrakcyjnych pakietów ubezpieczeniowych (NNW i pakiet medyczny)
- Dostęp do dobrze zaopatrzonej biblioteki firmowej
Aplikuj pod adresem:https://tiny.pl/7l35d
Informacje o ogłaszającym
Obserwuj ogłoszenie
Wyślij znajomemu
Zgłoś naruszenie
Drukuj to ogłoszenie
624 wyświetleń
numer ogłoszenia: 1646603