Strona główna>
Praca>Biuro, administracja>szukam pracownika>Office Assistant_ADSIRA Marketing Agency
Ogłoszenie archiwalne
Office Assistant_ADSIRA Marketing Agency
Białystok, podlaskie, Polska
data dodania: 2019-08-12 13:00
oferta: Oferuję pracę - jestem pracodawcą
ogłoszeniodawca: Firma / Agencja pośrednictwa
Rodzaj pracy : stała | Forma zatrudnienia: Umowa o pracę | |
Wymiar zatrudnienia: pełny etat | ||
Wysokość wynagrodzenia: Do uzgodnienia |
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy: przyjaznej, pogodnej, energicznej,
świetnie zorganizowanej oraz kreatywnej osoby do pełnienia funkcji Asystentki
Biura w naszej organizacji.
Zakres obowiązków na stanowisku:
•organizowanie cateringu;
•dbanie o czystość i estetykę biura;
•nadzór nad kalendarzem spotkań i rezerwacji sali konferencyjnej, w tym obsługa
spotkań i szkoleń;
•ścisła współpraca ze wszystkim działami spółki;
•nadzór nad obiegiem dokumentacji;
•kontakt z usługodawcami (kurierzy, serwisy urządzeń);
•współpraca z administracją budynku;
•realizacja zamówień do biura (artykuły spożywcze, higieniczne, biurowe);
•koordynowanie korespondencji wychodzącej i przychodzącej – wysyłka i odbiór;
•wsparcie pracy działu księgowości;
•organizacja delegacji;
•prowadzenie inwentaryzacji zakupionych produktów.
Dodatkowo od kandydatek oczekujemy:
•wysokiej kultury osobistej;
•znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
•mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku :-)
Oferujemy:
•pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17;
•dofinansowanie karty Multisport oraz prywatnego pakietu ubezpieczenia;
•stabilne zatrudnienie oraz wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia;
•samodzielność w działaniu oraz możliwość realizacji własnych pomysłów;
•przyjazną, luźną atmosferę;
•bardzo dogodną lokalizację biura;
•pyszną herbatę i kawę z ekspresu :)
Uprzejmie informujemy, że z wybranymi kandydatkami skontaktujemy się nie wcześniej niż na początku września 2019.
Prosimy o przesłanie CV w formacie PDF oraz zamieszczenie w nazwie pliku
swojego imienia i nazwiska. Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie
rekrutacji.
świetnie zorganizowanej oraz kreatywnej osoby do pełnienia funkcji Asystentki
Biura w naszej organizacji.
Zakres obowiązków na stanowisku:
•organizowanie cateringu;
•dbanie o czystość i estetykę biura;
•nadzór nad kalendarzem spotkań i rezerwacji sali konferencyjnej, w tym obsługa
spotkań i szkoleń;
•ścisła współpraca ze wszystkim działami spółki;
•nadzór nad obiegiem dokumentacji;
•kontakt z usługodawcami (kurierzy, serwisy urządzeń);
•współpraca z administracją budynku;
•realizacja zamówień do biura (artykuły spożywcze, higieniczne, biurowe);
•koordynowanie korespondencji wychodzącej i przychodzącej – wysyłka i odbiór;
•wsparcie pracy działu księgowości;
•organizacja delegacji;
•prowadzenie inwentaryzacji zakupionych produktów.
Dodatkowo od kandydatek oczekujemy:
•wysokiej kultury osobistej;
•znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
•mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku :-)
Oferujemy:
•pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17;
•dofinansowanie karty Multisport oraz prywatnego pakietu ubezpieczenia;
•stabilne zatrudnienie oraz wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia;
•samodzielność w działaniu oraz możliwość realizacji własnych pomysłów;
•przyjazną, luźną atmosferę;
•bardzo dogodną lokalizację biura;
•pyszną herbatę i kawę z ekspresu :)
Uprzejmie informujemy, że z wybranymi kandydatkami skontaktujemy się nie wcześniej niż na początku września 2019.
Prosimy o przesłanie CV w formacie PDF oraz zamieszczenie w nazwie pliku
swojego imienia i nazwiska. Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie
rekrutacji.
zobacz zdjęcia
Informacje o ogłaszającym
Obserwuj ogłoszenie
Wyślij znajomemu
Zgłoś naruszenie
Drukuj to ogłoszenie
693 wyświetleń
numer ogłoszenia: 1575782