Ogłoszenie archiwalne
Pracownik administracyjno-biurowy
Białystok, podlaskie, Polska
data dodania: 2024-03-13 10:10
oferta: Oferuję pracę - jestem pracodawcą
ogłoszeniodawca: Firma / Agencja pośrednictwa
Rodzaj pracy : stała | Forma zatrudnienia: Umowa o pracę | |
Wymiar zatrudnienia: pełny etat | ||
Wysokość wynagrodzenia: Do uzgodnienia |
Jesteśmy biurem rachunkowym świadczącym usługi z zakresu prowadzenia ksiąg rachunkowych i podatkowych oraz z zakresu kadr i płac. Poszukujemy pracownika administracyjni-biurowego.
Twój zakres obowiązków
• Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu
• Przygotowywanie i terminowa wysyłka przesyłek pocztowych, ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej
• Wystawianie faktur oraz wstępna ewidencja dokumentów w ewidencji księgowej
• Wstępne przygotowywanie umów
• Zapewnienie właściwego i terminowego przepływu dokumentów
• Współpraca z zewnętrznymi dostawcami biura
• Bieżące monitorowanie i uzupełnianie zapasów artykułów spożywczych i biurowych
• Dbanie o dobry wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji oraz przestrzeni wspólnych
Nasze wymagania
• Doświadczenie na stanowisku recepcjonisty/ki/sekretarki/sekretarza
• Znajomość programów komputerowych z pakietu MS Office,
• Zdolności organizowania pracy własnej (umiejętność planowania, ustalania priorytetów),
• Umiejętność pracy pod presją czasu,
• Sumienność i systematyczność przy wykonywaniu powierzonych zadań,
• Kreatywność i zaangażowanie,
• Umiejętność pracy w zespole.
To oferujemy
• Oferujemy zatrudnienie na umowę o pracę
• Korzystne warunki pracy w przyjaznym otoczeniu
• Rozwój zawodowy
• Gwarancja stabilności zatrudnienia
Twój zakres obowiązków
• Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu
• Przygotowywanie i terminowa wysyłka przesyłek pocztowych, ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej
• Wystawianie faktur oraz wstępna ewidencja dokumentów w ewidencji księgowej
• Wstępne przygotowywanie umów
• Zapewnienie właściwego i terminowego przepływu dokumentów
• Współpraca z zewnętrznymi dostawcami biura
• Bieżące monitorowanie i uzupełnianie zapasów artykułów spożywczych i biurowych
• Dbanie o dobry wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji oraz przestrzeni wspólnych
Nasze wymagania
• Doświadczenie na stanowisku recepcjonisty/ki/sekretarki/sekretarza
• Znajomość programów komputerowych z pakietu MS Office,
• Zdolności organizowania pracy własnej (umiejętność planowania, ustalania priorytetów),
• Umiejętność pracy pod presją czasu,
• Sumienność i systematyczność przy wykonywaniu powierzonych zadań,
• Kreatywność i zaangażowanie,
• Umiejętność pracy w zespole.
To oferujemy
• Oferujemy zatrudnienie na umowę o pracę
• Korzystne warunki pracy w przyjaznym otoczeniu
• Rozwój zawodowy
• Gwarancja stabilności zatrudnienia
zobacz zdjęcia
Informacje o ogłaszającym
Obserwuj ogłoszenie
Wyślij znajomemu
Zgłoś naruszenie
Drukuj to ogłoszenie
963 wyświetleń
numer ogłoszenia: 1776790