Strona główna>
Praca>Obsługa klienta, call center>szukam pracownika>PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA SKLEPU INTERNETOWEGO/ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Ogłoszenie archiwalne
PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA SKLEPU INTERNETOWEGO/ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Białystok, podlaskie, Polska
data dodania: 2019-11-08 17:31
oferta: Oferuję pracę - jestem pracodawcą
ogłoszeniodawca: Firma / Agencja pośrednictwa
Rodzaj pracy : stała | Forma zatrudnienia: Umowa o pracę | |
Wymiar zatrudnienia: ½ etatu | ||
Wysokość wynagrodzenia: Do uzgodnienia |
Miejsce pracy: Białystok
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Zakres dotyczący sklepu internetowego:• bieżąca obsługa systemu zamówień internetowych: weryfikacja zamówień, przygotowanie dokumentów sprzedaży,• telefoniczna i mailowa obsługa klienta, doradztwo w zakresie oferowanego produktu,• obsługa reklamacji, zwrotów i wymiany towarów,• obsługa magazynu oraz współpraca z firmami kurierskimi,• kontrola stanów magazynowych oraz zamówienia i przyjęcie towaru,
Zakres dotyczący obsługi biura:• organizacja zakupów wewnętrznych,• przyjmowanie korespondencji przychodzącej do firmy oraz paczek kurierskich,• wprowadzanie dokumentów księgowych,• wykonywanie przelewów• sporządzanie raportów• współpraca z osobami odpowiedzialnymi za prowadzenie księgowości
Oczekiwania:• umiejętność pracy samodzielnej, często pod presją czasu i odporności na stres,• dokładność, systematyczność,• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,• energia i chęć do pracy oraz pozytywne nastawienie,• mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
Oferujemy:• 1/2 etatu (możliwość przejścia na pełen etat wraz z rozwojem firmy)
• możliwość zdobycia doświadczenia• stabilne warunki zatrudnienia • udział w rozwoju firmy• przyjazną atmosferę pracy• elastyczne godziny pracy
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Zakres dotyczący sklepu internetowego:• bieżąca obsługa systemu zamówień internetowych: weryfikacja zamówień, przygotowanie dokumentów sprzedaży,• telefoniczna i mailowa obsługa klienta, doradztwo w zakresie oferowanego produktu,• obsługa reklamacji, zwrotów i wymiany towarów,• obsługa magazynu oraz współpraca z firmami kurierskimi,• kontrola stanów magazynowych oraz zamówienia i przyjęcie towaru,
Zakres dotyczący obsługi biura:• organizacja zakupów wewnętrznych,• przyjmowanie korespondencji przychodzącej do firmy oraz paczek kurierskich,• wprowadzanie dokumentów księgowych,• wykonywanie przelewów• sporządzanie raportów• współpraca z osobami odpowiedzialnymi za prowadzenie księgowości
Oczekiwania:• umiejętność pracy samodzielnej, często pod presją czasu i odporności na stres,• dokładność, systematyczność,• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,• energia i chęć do pracy oraz pozytywne nastawienie,• mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
Oferujemy:• 1/2 etatu (możliwość przejścia na pełen etat wraz z rozwojem firmy)
• możliwość zdobycia doświadczenia• stabilne warunki zatrudnienia • udział w rozwoju firmy• przyjazną atmosferę pracy• elastyczne godziny pracy
zobacz zdjęcia
Informacje o ogłaszającym
info@XXXXXXXXXXXXX« pokaż | |
604 XXX XXX« pokaż |
Obserwuj ogłoszenie
Wyślij znajomemu
Zgłoś naruszenie
Drukuj to ogłoszenie
604 wyświetleń
numer ogłoszenia: 1591484