Ogłoszenie archiwalne
Specjalista ds. Kadr i Płac
Białystok, podlaskie, Polska
data dodania: 2019-07-30 13:47
oferta: Oferuję pracę - jestem pracodawcą
ogłoszeniodawca: Firma / Agencja pośrednictwa
Rodzaj pracy : stała | Forma zatrudnienia: Do uzgodnienia | |
Wymiar zatrudnienia: inny | ||
Wysokość wynagrodzenia: Do uzgodnienia |
Twój dzień pracy będzie się składał z:
-Prowadzenia dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
-Terminowe naliczanie i kontrola poprawności naliczeń wynagrodzeń i innych świadczeń pieniężnych, sporządzanie list płac,
-Prowadzenie ewidencji urlopów, zwolnień oraz innych absencji, rozliczanie czasu pracy,
-Sporządzania deklaracji oraz rozliczeń do ZUS, US, PFRON, GUS za spółkę,
-Przygotowywania zestawień i sprawozdań z zakresu obsługi kadrowo-płacowej,
-Nadzorowanie badań lekarskich i kierowanie pracowników na badania okresowe oraz BHP,
-Przygotowywanie umów i dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych,
-Wystawianie wymaganych dokumentów i zaświadczeń dla pracowników i instytucji zewnętrznych.
-Aktywnego udziału w projektach z obszaru miękkiego HR-u
Szukamy Ciebie jeśli:
-pracowałeś/aś minimum 2 lata w dziale kadr i płac, na samodzielnym stanowisku i naliczałeś/aś wynagrodzenia,
-posiadasz wykształcenie wyższe (mile widziane finanse, bankowość, ekonomia),
-znasz przepisy prawa pracy, przepisy z zakresu podatku dochodowego, ubezpieczeń społecznych, oraz umów cywilnoprawnych,
-posiadasz praktyczną wiedzę z obszaru prawa pracy, prawa podatkowego w obszarze rachuby płac, oraz w zakresie rachunkowości,
-znasz obsługę komputera MS Office, w szczególności Excel,
Doceniamy dodatkowo:
-znajomość języka angielskiego
-doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej mile widziane doświadczenie w sferze rekrutacji i prowadzenia szkoleń-dokładność,
- dobra organizacja pracy i samodzielność w realizacji powierzonych zadań-inicjatywa i kreatywne podejście do realizowanych projektów
-wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjnych
-znajomość systemów Insert (Gartyfikant GT, Gartyfikant NEXO)
Możemy Tobie zaoferować: -stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
-dostęp do profesjonalnych szkoleń i możliwość rozwoju zawodowego,
-dostęp do niezbędnych narzędzi pracy,
i wiele innych ....
REKRUTACJA@WHITEHILL.EU --->
W przypadku podania danych osobowych w zakresie szerszym niż wynikający z Kodeksu Pracy (art. 221)prosimy o umieszczenie następującej klauzuli we wszystkich dokumentach aplikacyjnych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie podanym powyżej, a przekazanych w dokumentach aplikacyjnych, przez White Hill Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Białymstoku przy ul. Ciołkowskiego 161, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wskazane wyżej stanowisko pracy"
-Prowadzenia dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
-Terminowe naliczanie i kontrola poprawności naliczeń wynagrodzeń i innych świadczeń pieniężnych, sporządzanie list płac,
-Prowadzenie ewidencji urlopów, zwolnień oraz innych absencji, rozliczanie czasu pracy,
-Sporządzania deklaracji oraz rozliczeń do ZUS, US, PFRON, GUS za spółkę,
-Przygotowywania zestawień i sprawozdań z zakresu obsługi kadrowo-płacowej,
-Nadzorowanie badań lekarskich i kierowanie pracowników na badania okresowe oraz BHP,
-Przygotowywanie umów i dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych,
-Wystawianie wymaganych dokumentów i zaświadczeń dla pracowników i instytucji zewnętrznych.
-Aktywnego udziału w projektach z obszaru miękkiego HR-u
Szukamy Ciebie jeśli:
-pracowałeś/aś minimum 2 lata w dziale kadr i płac, na samodzielnym stanowisku i naliczałeś/aś wynagrodzenia,
-posiadasz wykształcenie wyższe (mile widziane finanse, bankowość, ekonomia),
-znasz przepisy prawa pracy, przepisy z zakresu podatku dochodowego, ubezpieczeń społecznych, oraz umów cywilnoprawnych,
-posiadasz praktyczną wiedzę z obszaru prawa pracy, prawa podatkowego w obszarze rachuby płac, oraz w zakresie rachunkowości,
-znasz obsługę komputera MS Office, w szczególności Excel,
Doceniamy dodatkowo:
-znajomość języka angielskiego
-doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej mile widziane doświadczenie w sferze rekrutacji i prowadzenia szkoleń-dokładność,
- dobra organizacja pracy i samodzielność w realizacji powierzonych zadań-inicjatywa i kreatywne podejście do realizowanych projektów
-wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjnych
-znajomość systemów Insert (Gartyfikant GT, Gartyfikant NEXO)
Możemy Tobie zaoferować: -stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
-dostęp do profesjonalnych szkoleń i możliwość rozwoju zawodowego,
-dostęp do niezbędnych narzędzi pracy,
i wiele innych ....
REKRUTACJA@WHITEHILL.EU --->
W przypadku podania danych osobowych w zakresie szerszym niż wynikający z Kodeksu Pracy (art. 221)prosimy o umieszczenie następującej klauzuli we wszystkich dokumentach aplikacyjnych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie podanym powyżej, a przekazanych w dokumentach aplikacyjnych, przez White Hill Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Białymstoku przy ul. Ciołkowskiego 161, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wskazane wyżej stanowisko pracy"
zobacz zdjęcia
Informacje o ogłaszającym
730 XXX XXX« pokaż |
Obserwuj ogłoszenie
Wyślij znajomemu
Zgłoś naruszenie
Drukuj to ogłoszenie
725 wyświetleń
numer ogłoszenia: 1573220