Ogłoszenie archiwalne
Specjalista ds. zakupów
Białystok, podlaskie, Polska
data dodania: 2019-05-28 12:26
oferta: Oferuję pracę - jestem pracodawcą
ogłoszeniodawca: Firma / Agencja pośrednictwa
Rodzaj pracy : stała | Forma zatrudnienia: Umowa o pracę | |
Wymiar zatrudnienia: pełny etat | ||
Wysokość wynagrodzenia: Do uzgodnienia |
Specjalista ds. zakupów
„Pomagamy ludziom i organizacjom na całym świecie odzyskać czas na
rzeczy ważne. Naszą misję realizujemy poprzez kompleksowe, partnerskie
rozwiązania handlowe, marketingowe i logistyczne w obszarze FMCG.”
Opis stanowiska:
· Zakup towarów zgodnie z procedurami firmy.
· Zarządzanie bazą dostaw towarów.
· Współpraca z istniejącymi i poszukiwanie nowych dostawców.
· Weryfikacja rynku potencjalnych dostawców i kontrahentów.
· Pozyskiwanie nowych rynków i dostawców.
· Prowadzenie negocjacji handlowych.
· Przygotowanie zapytań ofertowych i analiza otrzymanych ofert.
· Koordynowanie dostaw.
· Ewidencja i wprowadzanie faktur do systemu.
· Analiza trendów rynkowych i pozyskiwanie atrakcyjnych nowości.
· Zapewnienie ciągłości asortymentowej.
Wymagania:
· Doświadczenie na stanowisku kupca lub podobnym.
· Mile widziana znajomość branży FMCG.
· Doświadczenie w negocjacjach.
· Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne.
· Odpowiedzialność i dobra organizacja czasu pracy.
· Odporność na stres.
Oferujemy:
· Umowa o pracę
· Pakiet niezbędnych narzędzi (komputer, telefon)
· Możliwość dofinansowania do pakietu benefitów: karta fitProfit, Qltura Profit, ubezpieczenie NNW, pakiet medyczny
· Dostęp do firmowej biblioteki i audioteki (ponad 100 tytułów) oraz do prenumeraty Harvard Business Review
· Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu
Pełna treść oferty oraz sposób aplikowania na stronie www.kariera.bdgroup.pl
„Pomagamy ludziom i organizacjom na całym świecie odzyskać czas na
rzeczy ważne. Naszą misję realizujemy poprzez kompleksowe, partnerskie
rozwiązania handlowe, marketingowe i logistyczne w obszarze FMCG.”
Opis stanowiska:
· Zakup towarów zgodnie z procedurami firmy.
· Zarządzanie bazą dostaw towarów.
· Współpraca z istniejącymi i poszukiwanie nowych dostawców.
· Weryfikacja rynku potencjalnych dostawców i kontrahentów.
· Pozyskiwanie nowych rynków i dostawców.
· Prowadzenie negocjacji handlowych.
· Przygotowanie zapytań ofertowych i analiza otrzymanych ofert.
· Koordynowanie dostaw.
· Ewidencja i wprowadzanie faktur do systemu.
· Analiza trendów rynkowych i pozyskiwanie atrakcyjnych nowości.
· Zapewnienie ciągłości asortymentowej.
Wymagania:
· Doświadczenie na stanowisku kupca lub podobnym.
· Mile widziana znajomość branży FMCG.
· Doświadczenie w negocjacjach.
· Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne.
· Odpowiedzialność i dobra organizacja czasu pracy.
· Odporność na stres.
Oferujemy:
· Umowa o pracę
· Pakiet niezbędnych narzędzi (komputer, telefon)
· Możliwość dofinansowania do pakietu benefitów: karta fitProfit, Qltura Profit, ubezpieczenie NNW, pakiet medyczny
· Dostęp do firmowej biblioteki i audioteki (ponad 100 tytułów) oraz do prenumeraty Harvard Business Review
· Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu
Pełna treść oferty oraz sposób aplikowania na stronie www.kariera.bdgroup.pl
Podobne ogłoszenia:
Jak wyróżnić ogłoszenie?
-
podbij
SPECJALISTA DS. HANDLU ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKÓW OBCYCH
dodano 15 dni 7 godz. temuFirma MICHAŁ P. Targoński sp.k. szuka energicznych i pełnych zaangażowania osób stanowiska pracy:SPE…Do uzgodnienia
zobacz zdjęcia
Informacje o ogłaszającym
Obserwuj ogłoszenie
Wyślij znajomemu
Zgłoś naruszenie
Drukuj to ogłoszenie
549 wyświetleń
numer ogłoszenia: 1560723