Ogłoszenie archiwalne
Szukamy Office Managera
Białystok, podlaskie, Polska
data dodania: 2021-06-25 14:44
oferta: Oferuję pracę - jestem pracodawcą
ogłoszeniodawca: Firma / Agencja pośrednictwa
Rodzaj pracy : stała | Forma zatrudnienia: Umowa o pracę | |
Wymiar zatrudnienia: pełny etat | ||
Wysokość wynagrodzenia: Do uzgodnienia |
Do naszego zespołu poszukujemy odważnego i zaangażowanego Office Managera.
Do jego obowiązków będzie należało m.in.:
- koordynacja pracy zespołu księgowego, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji
- dbanie o odpowiednie warunki pracy, tj. współpraca z serwisem sprzątającym, zapewnienie dostaw niezbędnych artykułów (środki czystości, artykuły biurowe) i wyposażenia
- przygotowywanie i prowadzenie procesu rekrutacyjnego
- przygotowywanie ofert, wycen dla klientów, negocjowanie warunków umów
- przygotowywanie umów, aneksów, dokumentów firmowych
- nadzór nad prawidłowym fakturowaniem usług spółki, monitorowanie płatności od klientów, wysyłka wezwań do zapłaty
- obsługa platformy szkoleniowej BUR, współpraca z klientami w zakresie organizacji szkoleń, przygotowywanie dokumentów wstępnych oraz rozliczeniowych, monitorowanie prawidłowego przebiegu szkoleń oraz obiegu dokumentów; obsługa audytów i certyfikacji dot. usług szkoleniowych
- wsparcie w bieżącej pracy pracowników działu księgowego
- pomoc we wprowadzaniu dokumentacji do systemu księgowego, tworzenie uchwał, dokumentów do Urzędu Skarbowego i ZUS (m.in. ZUS PEL, NIP8, VAT-R, itp.)
- prowadzenie działań promocyjnych i badanie satysfakcji klientów
Nasze oczekiwania:
- doświadczenie w organizowaniu pracy zespołu, w zarządzaniu biurem
- odporność na stres i samodzielność w działaniu
- komunikatywność, wysoka kultura osobista
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i możliwość rozwoju, a także brak nudy
Do jego obowiązków będzie należało m.in.:
- koordynacja pracy zespołu księgowego, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji
- dbanie o odpowiednie warunki pracy, tj. współpraca z serwisem sprzątającym, zapewnienie dostaw niezbędnych artykułów (środki czystości, artykuły biurowe) i wyposażenia
- przygotowywanie i prowadzenie procesu rekrutacyjnego
- przygotowywanie ofert, wycen dla klientów, negocjowanie warunków umów
- przygotowywanie umów, aneksów, dokumentów firmowych
- nadzór nad prawidłowym fakturowaniem usług spółki, monitorowanie płatności od klientów, wysyłka wezwań do zapłaty
- obsługa platformy szkoleniowej BUR, współpraca z klientami w zakresie organizacji szkoleń, przygotowywanie dokumentów wstępnych oraz rozliczeniowych, monitorowanie prawidłowego przebiegu szkoleń oraz obiegu dokumentów; obsługa audytów i certyfikacji dot. usług szkoleniowych
- wsparcie w bieżącej pracy pracowników działu księgowego
- pomoc we wprowadzaniu dokumentacji do systemu księgowego, tworzenie uchwał, dokumentów do Urzędu Skarbowego i ZUS (m.in. ZUS PEL, NIP8, VAT-R, itp.)
- prowadzenie działań promocyjnych i badanie satysfakcji klientów
Nasze oczekiwania:
- doświadczenie w organizowaniu pracy zespołu, w zarządzaniu biurem
- odporność na stres i samodzielność w działaniu
- komunikatywność, wysoka kultura osobista
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i możliwość rozwoju, a także brak nudy
Informacje o ogłaszającym
compertus.expert@XXXXXXXXXX« pokaż | |
530 XXX XXX« pokaż |
Obserwuj ogłoszenie
Wyślij znajomemu
Zgłoś naruszenie
Drukuj to ogłoszenie
573 wyświetleń
numer ogłoszenia: 1679567